Winkelwagen (empty)
Winkelwagen is nog leeg.
MENU

FAQs

Bestellen en bezorgen

1.      Hoe plaats u een bestelling?

Ga naar http://www.mbt-schoenen.nl/index.php?main_page=login. Ga naar inloggen, deze staat rechts bovenin. Maak hier een account aan, of log in met een bestaand account. Daarna kunt u naar dames- of herenschoenen gaan. Dan kiest u het voor u juiste product in de geschikte maat (en breedtemaat). Controleer goed of u de juiste maat (en breedtemaat) gekozen heeft en klik dan op ‘in winkelwagen’. U bevindt zich dan in de winkelwagen waar u meteen verder ‘naar de kassa’ kunt gaan voor de betaling. Vanaf het moment van betaling heeft u 24 dagen bedenk tijd.

3.      Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Verstuurd binnen 2-4 werkdagen.

 

Betaalmogelijkheden

4.      Wat zijn de betaalmogelijkheden?

- VISA,MasterCard

5.      Kunt u ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is bij ons niet mogelijk. De bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling hebben ontvangen.

6.      Waarom wordt mijn Afterpay betaling niet geaccepteerd?

Afterpay betalingen worden niet geaccepteerd bij ons, omdat wij de bestelling pas verzenden als wij de betaling hebben ontvangen.

 

Retourneren en ruilen

7.      Hoe kunt u uw product retourneren?

Voordat u een artikel kunt retourneren kiest u eerst inloggen. Daarna gaat u naar klantenservice. Als u hierop heeft geklikt ziet u de kop “retourneren” staan. Hier staat het retourneren formulier wat u kunt invullen.

 Een retourzending dient voorzien te zijn van uw factuur met daarop het rekeningnummer waarop u het factuurbedrag terug wilt ontvangen. Na ontvangst zal het netto factuurbedrag dan binnen 24 dagen terug worden gestort op het door u opgegeven rekeningnummer.

8.      Hoe kunt u uw product omruilen en een ander product bestellen?

U kunt uw bestelde producten altijd binnen 24 werkdagen omruilen voor een ander product naar keuze. Neem dan even contact met ons op via de mail [email protected] Over de nieuwe bestelling betaalt u niet nog eens verzendkosten.

9.  Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?

De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening. Als u een paar wilt omruilen dan zijn daar geen extra verzendkosten aan verbonden.

10.  Als u een product ruilt, moet u dan over de nieuwe bestelling opnieuw verzendkosten betalen?

Na het ontvangen van de geretourneerde producten sturen wij u de juiste maat (indien op voorraad) naar u toe zonder extra verzendkosten. De kosten voor de retourzending van het om te ruilen paar zijn voor eigen rekening.

 

Garantie en klachten

11.  U heeft een kapot of verkleurd product ontvangen. Wat nu?

Met een kwaliteitscontrole voorafgaand aan de verzending proberen we dit te voorkomen. Als u onverhoopt toch een kapot of verkleurd product van ons hebt ontvangen, neem dan gelijk contact met ons op via [email protected]

12.  Hoe kunt u een klacht melden over een product?

Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service gerichtheid naar u als klant. We willen namelijk dat u tevreden bent over onze producten en dienstverlening. Daarom raden wij u aan met een klacht over een product een e-mail te sturen naar [email protected]. Zet in deze e-mail een paar duidelijke foto’s, de omschrijving van de klacht en het ordernummer. Vervolgens nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Mochten wij er aan de hand van de foto’s niet uitkomen dan zullen wij u vragen het product naar ons op te sturen.

13.  Wat is mijn garantieperiode?

De garantie geldt volgens de wettelijke rechten van de consument. Mocht er een klacht ontstaan buiten de periode van 6 maanden dan is het mogelijk dat hier nog een fabrieksgarantie op van toepassing is, maar dit is slechts het geval in een beperkt aantal gevallen.

Neem voor vragen specifieke gevallen altijd contact op met ons via [email protected]

14.  Waar is garantie op gebaseerd?

Garantie en de garantieperiode zijn conform de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie vastgesteld. De garantieperiode gaat in vanaf de datum van aankoopDe fabrieksgarantie is zeer verschillend per fabrikant.